1. Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Mira Mi Well-Being en een cliënt waarop Mira Mi Well-Being deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

2. Inspanningen Mira Mi Well-Being

Mira Mi Well-Being zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. Mira Mi Well-Being zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

3. Afspraken

De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, telefonisch, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan Mira Mi Well-Being melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Mira Mi Well-Being het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen.

Indien je een paar minuten te laat bent kan de afspraak nog doorgaan, dit gaat wel van de behandel tijd af. Indien je 15 minuten of langer te laat komt, dan hebben wij het recht om de gehele afspraak te annuleren. De behandeling dient wel volledig betaald te worden, indien je beschikt over een cadeaubon vervalt deze.

Om teleurstellingen te voorkomen verzoeken wij je om op tijd aanwezig te zijn voor jouw afspraak.

4. Betaling

Mira Mi Well-Being vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar in de salon. De gemelde prijzen zijn inclusief BTW. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen.

Behandelingen die door jouw zijn betaald worden niet terugbetaald.

5. Persoonsgegevens & privacy

De cliënt voorziet Mira Mi Well-Being vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de specialist aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Mira Mi Well-Being neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem. Mira Mi Well-Being behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Mira Mi Well-being zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.

6. Geheimhouding

De specialist is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de specialist verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

7. Aansprakelijkheid

Mira Mi Well-Being is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de specialist is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Mira Mi Well-being is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de salon.

8. Beschadiging & diefstal

Mira Mi Well-Being heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Mira Mi Well-being meldt diefstal altijd bij de politie.

9. Klachten

Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Mira Mi Well-Being en de behandelende specialist. Mira Mi Well-Being moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal Mira Mi Well-being de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt. Indien Mira Mi Well-being en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

10. Behoorlijk gedrag

De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Mira Mi Well-Being het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

11. Recht

Op elke overeenkomst tussen Mira Mi Well-Being en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.

Mira Mi Well-Being is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers op de website plaatsen, bijvoorbeeld in een reactie op een bericht en kan hier niet voor aansprakelijk worden gesteld. Deze reacties zijn de persoonlijke mening van de schrijver en reflecteren dan ook op geen enkele manier de standpunten en/of denkwijze van Mira Mi Well-Being. Mira Mi Well-Being kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het plaatsen van auteursrechtelijk beschermd materiaal door bezoekers.

Mira Mi Well-Being betracht uiterste zorgvuldigheid bij het vervaardigen, samenstellen en verspreiden van informatie, maar kan op geen enkele wijze instaan voor de juistheid of volledigheid hiervan. Mira Mi Well-Being aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor schade op welke manier dan ook ontstaan door gebruik, onvolledigheid of onjuistheid van de aangeboden informatie op deze website. (Anonieme) reacties die alleen bedoeld zijn om auteur of betrokken personen of bedrijven in negatief daglicht te stellen, worden zonder discussie verwijderd.

Mira Mi Well-being bevat links naar andere sites. Wij zijn niet aansprakelijk voor de privacypraktijken noch de inhoud van deze sites.